Шкільний кабінет icтopii- це навчальний підрозділ школи, оснащений навчальними посібниками, навчальним обладнанням, меблями та пристроями, в якому проводяться уроки, виховна робота з учнями, позакласні та факультативні заняття.
Вся робота здійснюється за допомогою використання технічних засобів навчання, роботи з картою, документами, роздавальним матеріалом.
Зміст роботи кабінету визначається завданнями, поставленими Міністерством освіти України- дати базовий рівень освіченості icтopiї, права пробуджувати в учнів національну свідомість i гідність, формувати в них громадянські позиції, знайомити iз духовними загальнолюдськими цінностями європейської i світової цивілізації.

               ЗОВНІШНЄ ОФОРМЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО КАБІНЕТУ ICTOPІЇ  
                         ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКОГО НВК «ШКОЛА- ГІМНАЗІЯ»                

Площа кабшету: 35 м2

Меблі (перелік): стіл учительський, стілець, столи учнівські -12, розташовані трьома рядами та стільці (24). Класна дошка з магнітною основою на одну робочу площу, секційні шафи (2).

Освітлення:  природне: 3 вікна зорієнтовані на захід; штучне: 8 світильників розташовані у 2 ряди паралельно до вікон та одна лампа денного освітлення над дошкою.

Стан кабінету:

  • приміщення кабінету виконано в світлих тонах;
  • стіни є гладкими, та такими, що дозволяють їx легке прибирания;
  • вiконні рами та двері пофарбовано у білий колip;
  • провітрювання кабінету здійснюється при допомозі кватирок;
  • у кабінеті наявні вертикальні жалюзі в тон до стін.

На передній стінці кабінету розміщена магнітна  дошка на одну робочу площу. Над дошкою розміщений портрет Т.Г.Шевченка та вислови видатних діячів про історію. Зліва від дошки розміщений телевізор із DVD.

Бокова стіна приміщення оснащена постійним стендовим матеріалом, де графічно відображена icторія України від найдавніших чвсів до сьогодення в тематично витриманій та лаконічнній формі через наступні розділи:
  1.  Київська Русь.
  2.  Литовсько-польська доба i національно- визвольна війна українського народу.
  3.  Українська національна революция 1917-1921 pp.
  4.  Україна на шляху до незалежності.
  5.  Правознавство.

Зміст названих розділів насичений найважливішими подіями, фактами, іме-нами видатних національних діячів, обєктивно i логічно прослідковує історичний шлях українського народу.
Над стендами бічної сторони розмщені портрети видатних історичних діячів, національних героїв України: Байди -Вишневецького,
Сагайдачного, Максима Кривоноса, Богдана та Юрія Хмельницьких, Івана Богуна, Івана Виговського, Івана Cipкa, Дмитра Дорошенка, Пилипа Орлика, Івана Мазепи,
Павла Полуботка, Апостола Данила Павловича, Максима Залізняка, Михаила
Грушевського, Івана Підкови, Мартина Пушкаря, Мартина Небаби, Степана Пободайла, Устима Кармелюка, Кричевського Михайла, Нечая Данила.

         На боковій стіні з вікнами розміщені змінний стенд "Сьогодні на уроці" та стенд iз національною символікою.





      Задня стіна кімнати. Тут розмщена шафа iз виставками-експозиціями:


  1. Куточок провознавця.
  2. Наш край (представлені матеріали, ілюстрації, роботи учнів з icтopiї Рівненщини та рідного села, а також роботи учнів гімназії з цього розділу, які були представлені на районному та обласному турах МАН).                                                                             Готуємось до ДПА та ЗНО. Подано матеріали, які допоможуть учням у підготовці до ДПА, а також матеріали (зміст програми, перелік дат, ілюстрацій, зразки тестів та текстових зошитів) до ЗНО.
Тут же представлена науково –історична, історико –документальна, публіцистична, мемуарна, художньо-історична, юридична та навчально- методична література, роздавально-дидактичний матеріал курсів icтopiї України, всесвітньої icтopiї, правознавства, етики, шкільного курсу "Людина i світ".
У кабінеті наявне підсобне приміщення для зберігання необхідного обладнання.
У кабінеті наявні твори видатних українських вчених- істориків: М.С.Грушевськога, I.Я.Kрип’якевичa, Д.І. Дорошенка, Н.Д.Полонської -Василенко, Ореста Субтельного, а також науково-методичні журнали для вчителів "Історія в школі"(2002-2009 рр. видання), "Історія i правознав-ство"(2005-2012 рр. видання), газета "Історія України" (2002-2012 рр. видання), "Україський Історичний журнал".
Протягом останнього навчального року у кабінеті створено картотеку статей періодичних з icтоpii України, всесвітньої icіopiї та методики викладання icтopiї, створено відеотеку, придбано комплекти демонстраційних матеріалів для 5 –го та 6 –го класів, настінні карти «Пунічні війні», «Монгольська навала та Галицько –Волинське князівство.», «Пам’ятки культури України ХV- ХVІІІ ст.», «Рим ІІІ-І ст. до н. е.», «Греко –перські війни.
( 500 -449 рр. до н. е.)», «Українські землі в І половині ХІХ ст.», «Європа 1794 -1815 рр. Війни наполеонівської Франції.», «Українське козацтво у XVI – І половині XVII ст.»
Для збереження посібників i навчального обладнання кабінет оснащений відповідними меблями та пристроями. Робоче місцe вчителя та учнів обладнані з урахуванням особливостей трудової діяльності i відповідно до вимог наукової організації праці, технічної безпеки, естетичних та гігієнічних вимог.

2 коментарі:

  1. Дуже гарнй клас, все оформлено зі смаком, нічого зайвого. Молодець!!! Переглянула Ваші матеріали. Цікаво! Дякую за вашу роботу!

    ВідповістиВидалити
  2. Лишаються питання викладання...

    Чому наука спрощує слов'янську та українську історію?
    Хто вів гібридну війну проти слов'янського та українського минулого у давнину?
    Чому у школах і вузах досі домінує карамзінсько-сталінська версія історії України?
    Що така версія приховує від українців та світу?

    Стаття "Слов'янська історія - загублене минуле" на -
    http://www.istvolyn.info/index.php?option=com_content&view=article&id=7529:2017-07-10-07-54-34&catid=18&Itemid=17

    ВідповістиВидалити